Heb je een vraag? Kom met ons in contact.

(check eerst of je vraag bij de FAQ staat, onderaan deze pagina)

Stuur een e-mail naar info@onmybooty.nl.
Altijd binnen 1 werkdag antwoord!

OF vul het contactformulier in.

FAQ/
Veelgestelde vragen

BESTELLEN I BETALEN I BEZORGEN

Ik wil zelf de bezorgdatum van mijn bestelling bepalen. Kan dat?

Ja, dat kan! Vermeld de gewenste bezorgdatum bij Opmerkingen op het bestelformulier.

Kan ik een kaartje aan mijn bestelling toevoegen?

Yes! Je kunt bij Opmerkingen op het bestelformulier een persoonlijk berichtje voor de ontvanger toevoegen. Deze wordt handgeschreven op een kaart bij je bestelling geleverd. Moet je bestelling op een bepaalde datum bezorgd worden, bijvoorbeeld voor een verjaardag? Vermeld dan ook de gewenste bezorgdatum bij Opmerkingen.

Hoe kan ik betalen?

We accepteren de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- PayPal

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 2,99. Buiten Nederland worden de verzendkosten automatisch per land berekend.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?

Na het afronden van jouw bestelling en betaling krijg je van ons een e-mailbevestiging. Heb je een account aangemaakt, dan is jouw bestelling ook op je accountpagina zichtbaar. Staat hier geen bestelling vermeld of heb je geen e-mailbevestiging van ons ontvangen? Dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed doorgekomen.

Controleer het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw ONMYBOOTY-account of kijk bij ongewenste e-mails. Het kan zijn dat je serviceprovider de e-mail automatisch naar deze map heeft verplaatst. Bij een mislukte betaling dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. Als de betaling wel verwerkt is, neem dan contact op met onze Klantenservice via info@onmybooty.nl.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Je bestelling wordt verzonden in een eyecatchy verpakking van 100% recyclebaar materiaal. Onze verpakking is niet te missen :) Daarom zijn onze strings ook uitermate geschikt om als cadeautje te verzenden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt een bestelling alleen wijzigen of annuleren op de dag van je bestelling vóór 13:00 uur. Neem voor dit tijdstip contact op met onze Klantenservice door een e-mail (met prioriteit!) te sturen naar info@onmybooty.nl. Je ontvangt dan z.s.m. een reactie van ons.

Als je bestelling eenmaal verzonden is, kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen of annuleren.

Het bezorgadres in de bevestigingsmail klopt niet. Kan ik het aanpassen?

Geef het juiste bezorgadres zo snel mogelijk door aan onze Klantenservice. Stuur een e-mail (met prioriteit!) naar info@onmybooty.nl. Dit kan alleen op de dag van je bestelling vóór 13:00 uur. Je ontvangt z.s.m. een reactie van ons.

Als je bestelling eenmaal verzonden is, kunnen we het bezorgadres helaas niet meer wijzigen. We raden je aan contact op te nemen met de bewoner van het betreffende adres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt je aankoop binnen 1 tot 2 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt door PostNL bezorgd.

Let op! Heb je bij Opmerkingen op het bestelformulier een afwijkende bezorgdatum ingevuld? Dan wordt je bestelling op deze dag afgeleverd.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Nee, dat is niet nodig. Je bestelling wordt als brievenbuspakketje verzonden.

RETOUR & GARANTIE

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Omdat ondergoed een hygiëneproduct is, kun je je bestelling helaas niet ruilen of retourneren.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Oei, dat is niet de bedoeling. Onze excuses! Stuur een e-mail naar info@onmybooty.nl. Onze Klantenservice zorgt er dan voor dat je snel het juiste item ontvangt.

Er is iets mis met mijn aankoop. Wat moet ik doen?

Dat is vervelend! We lossen het graag netjes voor je op en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe string ontvangt. Er zijn wel een paar 'regels' aan verbonden:

1. Je hebt je bestelling niet langer dan 14 dagen geleden ontvangen.
2. Er mag geen betaling openstaan.
3. Je kunt jouw aanvraag indienen via info@onmybooty.nl. Vermeld het ordernummer, je naam en stuur duidelijke foto's mee.

PRODUCTINFORMATIE

Vallen de strings precies op maat?

JA. We besteden veel aandacht aan maatvoering. Maat = maat :) Je hoeft dus niet een maat kleiner of groter te bestellen.

Hoe houd ik mijn aankoop mooi?

We adviseren je om jouw aankoop in een waszakje te wassen op maximaal 30 graden. Check altijd het waslabel. Doe de string niet in de droger. Niet bleken, strijken of stomen.